Lite nervös...

... är jag allt.
.
Idag är dagen då jag ska hålla i ett yogapass på mitt gym... och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag var nervös inför den uppgiften... fast samtidigt så måste jag ju erkänna att jag gillar utmaningen... det är spännande att prova på nya saker... och jag kickar faktiskt lite på just den sortens rädsla... vissa rädslor är ju ypperligga att gå emot för att kunna växa som människa... och även om jag är rädd för att inte riktigt ha den kompetens som jag inbillar mig en "riktig" yogainstruktör har så tror jag att det kommer att gå bra... jag kan ju bara göra mitt bästa och vara mig själv... och jag vet ju att mina pass på stranden både på Tylösand och i Gullbranna är uppskattade... så jag får väl göra mitt bästa för att släppa taget och njuta av upplevelsen... och förundras över hur flippat det kan vara att vara en produktiv medborgare i vårt samhälle... för det är jag... på riktigt.
.
En sak som jag vet med säkerhet är att det INTE kommer att bli någon paraply-yoga idag.

Kommentarer :

#1: Catwitch

Ah hjärtat det kommer att gå superbra
du är typ bästa yoga instruktören
så roligt för dig!! Verkligen ..njut istället av stunden
du har inget att vara nervös för :)

Svar: tack för de orden.
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :