Mina frukostrutiner...

... håller i sig.
.
Det är inte utan ett visst mått av stolthet som jag kan deklarera att mina frukostrutiner håller i sig... jag går fortfarande upp en halvtimme tidigare och käkar frukost... resultatet är fantastiskt... jag mår utan tvekan betydligt bättre när jag ger mig själv denna start på dagen... lite tid att andas... och något som kickar igång min ämnesomsättning... visserligen så är väl inte "gubbmagen" helt borta men jag har i alla fall blivit 5 kilo lättare på kuppen... något som jag märker... inte minst på yogan.
.
Rutiner gör mitt liv betydligt enklare...
.
Jag mår bra av att hålla mig till mina rutiner... och när jag skriver detta så så påminns jag om att jag behöver redovisa mitt 10 steg till min sponsor... för då kan jag få in rutinen att skriva en fråga varje morgon och på så sätt fortsätta min resa i tillfrisknandet... för mitt 12-stegsarbete mår himla bra av rutiner... och jag ser fram emot att  komma vidare till mitt 11-steg... helst redan igår.

Kommentera inlägget här :