Nervös...

... inför ett möte.
.
Idag så ska jag knalla ner till banken för att snacka ekonomi... och jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte är nervös... inte för att jag har något att vara nervös för egentligen... det blir ju som det blir oavsett... men själva grejen att gå till banken är fortfarande lite konstig... konstig på ett konstigt sätt... för även om jag fattar att en bank är ett företag som tjänar massvis med stålar på mig så känns det ändå konstigt... jag får liksom en känsla av att de (banken) har någon slags makt över mig... och visst... de (banken) har någonting som jag vill ha... stålar.
.
Jag vill låna lite pengar av banken för att kunna betala mina skulder.
.
Jag har en jättebra plan som både banken och jag skulle tjäna på... och jag kan ju bara hålla tummarna för att man lyssnar på mig och inser att det kan vara en väldigt god idé att låna ut lite mer pengar till mig... att det paradoxalt nog skulle innebära att både banken och jag skulle få mer pengar varje månad... för så är det... på riktigt.

Kommentera inlägget här :