Påsar under ögonen...

... eller hår i händerna.
.
För lite drygt 30 år sedan så hade jag en polare (det är faktskt sant) som var så förundrad över att jag inte hade några påsar under ögonen... om det berodde på vårt ganska hårda levende eller vad det nu än kunde vara så var detta visst lite ovanligt... själv hade jag aldrig en tanke på påsar under ögonen... de enda påsar jag var intresserad av var tjackpåsarna... vilka väl egentligen indirekt var orsaken till min polares påsar under ögonen... nu för tiden så har jag inte bara påsar under ögonen... nä nu för tiden så har jag påsar ÖVER ögonen... eller okej då... inga påsar men ett visst överskott av en inte längre så vidare elastisk hy... jag tror det kallas för... ålderdom... snart trillar väl skinnbiten ner över ögat... och då kallas det för att inte kunna se längre... påsar ÖVER ögonen är riktigt allvarliga grejer... men... det finns värre saker att oroa sig för... t.ex. hår i händerna.
.
Akta er så att det inte börjar växa hår i händerna... har hört att det kan drabba oss män.
 

Kommentera inlägget här :