Vad ska jag...

... säga?
.
Idag så är det en talardag i Jönköping... jag ska tala... och när man är inbjuden som talare så är det ju himla bra om man har någonting att prata om... och det har jag... några andliga principer... men... jag är fortfarande inte riktigt på det klara om vad jag ska säga om det här med andliga principer... jag har skissat lite på en plan... men är väl inte riktigt klar över vad den planen handlar om... än... fast det är två timmars bilfärd till Jönköping och jag räknar kallt med att ha mitt manus klart tills när vi kommer fram... för jag har ju saker att säga... det vet jag... undrar bara vad som kommer ur min mun denna gång... det ska bli spännande att se... hoppas jag.
.

"Det är inte var vi varit som räknas utan vart vi är på väg"... och nu åker vi till Jönköping".

Kommentera inlägget här :