Att gå in i...

... väggen.
.
Nu börjar jag väl så sakta återhämta mig... hoppas jag... för att åka direkt till Ullared efter att ha tillbringat en hel helg med att göra NA-service i Stockholm var kanske inte en så himla bra idé... visserligen så gick det hur smidigt som helst fast det var hur mycket folk som helst där igår... men... töttheten tog ut sin rätt... och mycket riktigt efter ett litet tag så sprang jag in i väggen... orken bara försvann... helt slut i kolan... jag gick rakt in i Ullaredsväggen.
.
Att det var en himla massa människor på Ullared gjorde inte så mycket tycker jag.
.
Förhoppningsvis så blir det en lite lugnare dag idag... min vackra prinsessa firar drogfri tid idag och det ska vi fira genom att gå på ett möte i stan... och det ser jag fram emot.
 

Kommentera inlägget här :