Jaha...

... 0-1.
.
Det var inte så himla skoj att Sverige förlorade igår kväll tycker jag... och jag vill väl inte kalla det för hopplöst att vända detta underläge på tisdag... men visst... igår var det inte så himla skoj att vara Zlatanist... han hade ju inte alltför mycket att göra och det var nog ganska ensamt där uppe på Portugals planhalva... visserligen så tyckte jag nog allt att vi försvarade oss med den äran... och att det var synd att vi fick släppa in ett mål till slut... men på tisdag så behöver vi anfalla... och det är här jag som jag kan känna en liten smula hopp trota att vi inte gjorde det där så himla viktiga bortamålet igår... för Portugal såg inte helt trygga ut i sitt försvarsspel de få gångerna Sverige kom och hälsade på i deras straffområde... med lite tur hade vi satt en av chanserna i första halvlek... nu får vi hoppas att Zlatan och kompani sisar var skåpet ska stå på tisdag... ocg där tror jag att anfall är bästa försvar.
.
Det ser inte så bra ut idag... tur att vi har en frälsare som kan förändra allting på tisdag.
 

Kommentera inlägget här :