Rädslor...

... pratade vi om.
.
Vi har ju en torsdagsgrupp på VågaVa där vi tar upp lite av varje... gårdagens tema var rädsla... och ja... vi var alla mer eller mindre rädda... och jag kan nog tycka att det är ganska skönt att verkligen få VETA att jag inte är ensam om att känna som jag gör... det är inte bara jag som är rädd för att bli övergiven... känna att jag inte duger eller någon annan av mina ofta väldigt självcentrerade rädslor... och bäst av allt... jag har ett stort hopp om att en dag slippa gå omkring och vara rädd för saker som jag INTE behöver vara rädd för.
.
Att jag känner som jag känner inför matchen idag har inget med rädskla att göra.
.
Annars så handlar väldigt mycket om denna dagen naturligtvis om fotboll... och det räcker att skriva om det här och nu för att det ska börja pirra i hela kroppen... det är inte rädsla... detta har ingenting med rädsla att göra... nä... detta är "bara" spännande... riktig, riktigt spännande om ni frågar mig.
 

Kommentera inlägget här :