Helt unikt...

... bra.
.
Det känns inte helt hopplöst så här någon vecka innan VM-kvalet mot Portugal... vi har ju också en världsspelare i toppform i vårt lag... och det är en ren fröjd för en Zlatanist som mig att tänka på gårdagens match i CL... fyra mål och världsklass... vilken lirare... nästan overkligt.
.
Jag tror inte riktigt att vi i Sverige fattar hur himla bra vår värlsspelare är egentligen... helt unik.
.
Helt klart så gillar jag att beundra Zatan... och då inte bara som fotbollsspelare... det finns någonting i hans personlighet som tilltalar mig... hur han har lyckats slå sig fram och visa att ingenting är omöjligt... att fortfarande kunna överraska på fotbollsplanen och göra alla dessa spektakulära nummer är helt fantastiskt... och visst han är extraordinär som fotbollsspelare... men jag tror nog att det är hans personlighet som är avgörande... och jag är helt övertygad om att det bankar ett stort varmt hjärta under hans tröja... ja... jag gillar Zlatan... det står jag för.
 

Kommentera inlägget här :