Liten...

... Och rädd.
.
Det är lite konstigt faktiskt ... Men inte helt ovanligt för mig... När jag kommer fram till ett stort arrangemang så drabbas jag av blyghet... Känner mig liten och utanför ... Lite tvärtemot hur det var när jag var en aktiv missbrukare ... Men det kan ju bero på att jag alltid utan undantag var skitfull och ibland även påtänd när jag anlände... det spelade inte så stor roll vart jag hamnade ... Roskilde eller ett bröllop ... Alltid samma sak... På topp när jag kom... Ångest när jag åkte därifrån eftersom jag ju alltid hade gjort bort mig också.
.
idag är det helt annorlunda... Men jag fattar ändå inte riktigt varför jag känner mig så liten och rädd... kanske för att jag möts av så mycket kärlek och känner mig lite otillräcklig när jag inte riktigt hinner med att visa hur mycket det betyder för mig... Det är ju så många på en och samma gång när man kommer fram till ett konvent... Människor jag inte träffat på länge och som jag kanske hade velat ge lite mer av min tid... snacka om ketchup effekt... Allt på en och samma gång.
.
 

Kommentera inlägget här :