Dax för Zlatan...

... igen.
.
Vissa matcher triggar igång mig det där lilla extra... idag är en sådan dag... PSG-Chelsea... kvartsfinal i Champions Leuge... och Zlatan som grädde på moset... det är inte utan att det pirrar till lite i kroppen när jag tänker på det... och jag håller tummarna för att Zlatan ska göra en kanonmatch... allt detta samtidigt som jag kan känna en enorm sorg och saknad över att Sverige inte lyckades kvala sig till fotbolls-VM i Brasilien... och visst... jag vet att man inte ska gråta över spilld mjölk och se framåt istället... men... vissa trauma måste bearbetas om och om igen tills jag har lärt mig acceptera sanningen... se saker och ting som de verkligen är... och får en möjlighet att släppa taget.
.
Idag gäller det för Zlatan och hans PSG... klarar de av att slå Chelsea?
 
 

Kommentera inlägget här :