Jag överlevde...

... även denna gång.
.
Doktorn var bra... saklig och hur trevlig som helst... visste vad han gjorde och jag hade inga som helst problem med min tillit till hans kompetens... vilket kändes tryggt... däremot så kan jag fundera lite över vad det är som hänt med mig det senaste året... jag har nämligen varit så ofta hos doktorn att jag har fått frikort... är jag verkligen så himla sjuk... eller har jag bara blivit äldre?
.
Mina onda axlar har behandlats vid ett flertal tillfälle av en sjukgymnast.
.
En av orsakerna till att jag har fått frikort är att jag har gått till doktorn med sådans jag struntat i innan... som mina onda axlar... och lite andra småkrämpor... men mest av allt för att jag kännt mig väldigt trött det senaste året... har jun liksom trott att det varit något slags allvarligt fel på mig... men... det kanske är så himla enkelt att jag bara har blivit lite äldre... och att det hände lite plötsligt och känns väldigt ovant för mig.
 

Kommentera inlägget här :