Nu får det vara...

... nog.
.
Ryggskott är en himla irriterande åkomma... jag kan bli ganska frustrerad mellan varven... kanske har jag funnit en bekväm ställning i soffan och ska resa mig upp efter lite kaffe... pang... så kan jag knappt röra mig igen... och jag vet knappt om jag ska skratta eller gråta... nä ryggskott är inget för mig... för att inte ta det där med mitt rökande... det finns liksom inget stopp... allt eller inget... rökning är helt klart inget för mig heller... så idag ska jag åka till sjukgymnasten och förklara att jag är trött på att ha ryggskott... och... vilket jag redan nu när jag skriver det kan känna inte är det allra lättaste... väldigt enkelt i.o.f.s. men verkligen inte så himla lätt... att ge fan i att tända den där första ciggen och göra mitt bästa för att fortsätta ett liv som en rökfri rökare.
.
Det känns inte bra att trilla tillbaka till mitt rökande... känns lite gammalt tycker jag... nu får det vara nog.
 

Kommentera inlägget här :