Röksugen...

... igen.
.
Fuskade lite igår och testade hur det smakade att ta några bloss på en cigarett... och just nu så gör jag mitt allra bästa för att försöka övertyga mig själv om att tända en cigg till... "bara några bloss" säger en röst i mitt huvud... "du har kontroll" maler en annan röst mellan mina öron... och hela mitt väsen skriker efter att ge upp... jag känner med all önskvärd tydlighet att en rökare alltid i grund och botten är en... rökare.
.
Jag kunde inte stå emot... var bara tvungen att ta ett bloss.
.
Jaha... skulle bara ta en bild på en cigg... och jag fixade inte att stå emot... och inte nog med det... jag bara älskade effekten... tyckte att det smakade helt ljuvligt... och vill egentligen bara ha... mer... och mer... och mer... en är för lite och tusen aldrig nog.
.
Fan... det kändes som att komma hem.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Hmm.......

Svar: 😜
peter

skriven

Kommentera inlägget här :