Mitt liv som rökare...

... fortsätter.
.
Mitt rökfria liv låter vänta på sig ytterliggare några dagar... och det är som det är med det... att hålla på och slå på mig själv och kalla mig för en misslyckad människa för det tänker jag inte göra... även om det skulle kunna vara enkelt... istället så har jag laddat ner en app till telefonen som ska hjälpa mig... en av anledningarna till att jag valde just den appen var kanske inte så konstig... här fick jag ju en motivationskurs på två veckor där jag inte behövde sluta att röka... en förberedelsefas... att det är ett svepskäl till att få röka i några dagar till är helt uppenbart... men va fan... det är skönt att kunna skratta åt sin egen mänsklighet.
.
Ciggen höll på att ta slut... så jag löste det genom att köpa ett nytt paket.

Kommentera inlägget här :