Personalmöte...

... är viktigt.
.
Vi är rätt många som jobbar på VågaVa nu för tiden... och då är det viktigt att ha personalmöte lite då och då... att vi tillsammans kommer överens om hur vi vill ha det på vår arbetsplats... för mig personligen så handlar det också om att jag tar på mig och accepterar min roll som chef... ett ansvar som jag inte kan smita från... för hur det än är så har jag en roll som inte alltid känns 100% bekväm för mig... men någon måste vara ytterst ansvarig för hur det funkar på vår arbetsplats... och vill jag vara en bra chef så behöver jag lyssna på min personal... ta del av vad som kommer fram på personalmötena och anpassa min roll så att det både passar personalen och vår verksamhet... för hur man än ser på det så är det vi tillsammans som är VågaVa... i vått och torrt.
.
På VågaVa så hjälper vi varandra.
.
Ju fler vi blir som jobbar med VågaVa desto viktigare är det att vi hittar våra roller så att vi kan känna oss som de tillgångar vi faktiskt är för varandra... vi behöver alla varandra... göra det vi är bra på och växa som individer... så att vi kan bygga en grupp där alla känner sig trygga i att vara sig själva... och att vara chef är också att vara en del av den gruppen... för även om just den rollen ibland kan innebära att genomföra en del obekväma beslut så behövs det någon som har det yttersta ansvaret... och jag är tacksam för att jag slipper göra det ensam... att jag faktiskt är en del av vår grupp.. .och gör det jag är bra på efter bästa förmåga.

Kommentera inlägget här :