Tillbaka...

... på jobbet.
.
Efter en minst sagt intensiv helg i Östersund så mellanlandade jag då till slut ute i skogen igen... och jag känner att jag fortfarande är lite uppvarvad... kanske inte så konstigt eftersom äventyret med att öppna vårt nya boende i Halmstad ligger på agendan samtidigt som jag har massor med möten på jobbet inbokade denna veckan... det är med andra ord full fart hela tiden... och väldigt intensivt... jag känner ett stort behov av struktur för att kunna behålla lugnet inom mig... det är lätt för mig att tappa greppet när det blir mycket att göra och om jag försöker göra alltihop samtidigt... jag behöver påminna mig själv så jag kommer ihåg att ta en sak i taget och andas lite mellan varven.
.
Riktningen är klar... och tar jag det bara lugnt så är jag övertygad om att det kommer att gå som på räls.
 

Kommentera inlägget här :