En väl fungerande...

... verksamhet.
.
Det är nästan så att jag får nypa mig i armen när jag tänker på hur VågaVa har utvecklats genom åren... jag minns när jag och Leffe satt uppe i den lilla lägenheten på Olofsgatan i Ljungby och spånade på att starta en förening... och att se hur de planerna blivit så mycket mer än vad vi ens vågade drömma om är inget annat än... ja vad ska jag säga... nästan lite overkligt... igår hade vi ett personalmöte för personalen på VågaBo och jag kan inte annat än förbluffas över hur bra det har blivit... där sitter vi ett gäng gamla pundare och planerar hur vi kan göra någonting bra ännu bättre... och då ska ni veta att vi gör detta hur bra som helst redan... strukturerat och välorganiserat... och på våningen under strömmar det in allt fler människor som också vill vara med och bygga framtidens VågaVa... för så är det ju... verksamheten fortsätter att utvecklas och det är med stolthet jag kan konstatera att vårt koncept fungerar... massor av människor tar vara på chansen att växa tillsammans i en kärleksfull miljö där vi bryr oss om varandra... jag kan bara säga välkommen till alla er som ännu inte har tagit steget in över tröskeln till oss... häng på... hos oss hittarna ni vinnarna.
.
Allting började med en dagens ros i en tidning... den rosen födde idén om att starta ett VågaVa.
 

Kommentera inlägget här :