För två år sedan...

... klev jag med hela huvudet in i vår relation.
.
Idag så sitter vi vid köksbordet i Brännebassalt och tindrar med ögonen... och nästa vecka så åker vi tillbaks till det Bali där vi lärde känna varandra under en fantastisk resa för två år sedan... det är nästan så att jag får nypa mig i armen när jag tänker på hur mycket som har hänt under dessa två år... vilken vändning mitt liv tog när jag träffade kvinnan i mitt liv... ja, jag är sannerligen en lyckligt Lottad kille idag... tänka sig... det fanns en kvinna för mig också... en kvinna som jag älskar av hela mitt hjärta... någonting som jag för övrigt visste redan första gången jag såg henne.
.
Love i in the air...
 

Kommentarer :

#1: chrissie

Länge leve kärleken!!!!!!
Ha en underbar resa och 2-års dag tillsammans!!!
Och se till att äckliga magbakterier håller sig borta på denna resan!!!
Kramen

Svar: tack... vi kommer att göra vårt bästa för att ha det så bra som vi förtjänar.
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :