God Jul...

... Från oss till alla er.
.
Det är kanske inte en av de juligaste jularna vi firar i år... Att sitta med en sarong virad runt benen en tidig morgon på altanen till vår bungalow och kolla ut över vattnet en varm sommardag och känna julstämningen är inte helt enkelt... Men det är faktiskt julafton även i paradiset.
.
Vår "julgran" utanför bungalowen.
.
Svårigheten som jag ser den idag är pappret att slå in en julklapp till min älskling lite senare idag... Jag har inte sett röken av julklappspapper på denna ö... Det står visserligen en tomte på svenskarnas bar men det är inte mycket mer julstämning än så här... Fast bästa julklappen för mig är att få befinna mig på Gili Air tillsammans med kvinnan i mitt liv... Grädde på moset hade kanske varit att vi fick simma på en sköldpadda när vi är ute och snorklar... Det hade verkligen varit en fin julklapp... Jaja... Det blir som det blir med det... I vilket fall som helst så önskar vi er alla en riktigt god jul... Och vi har en önskan... Spara lite grönkål till oss.

Kommentarer :

#1: Gunilla

I går gjorde jag färdigt grönkålen. Kommer bara att räcka två dar...kanske.
Jag gör gärna en omgång till när ni kommit hem. Hallängingar måste få lite grönkål då och då.

Svar: Vilket fantastiskt erbjudande :-)... Tack
peter

skriven
#2: Chrissie

GOD JUL till er oxå!
Njut varenda sekund!
I brist på julklappspapper, kan tidningspapper funka! Man tager vad man haver! =)
Kramen

Svar: Det gick bra med en plastpåse ;-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :