Gott nytt år...

... Och god fortsättning.
.
Tänka sig... Ännu en nyår på Gili Air... Och jAg är ju inte dummare än att jag förstår att det bara är ännu ett bevis på att det inte bara lönar sig att leva drogfritt... Det är större än så... ALLT i mitt liv blir bättre när jag väljer bort att fly ifrån mig själv... Och när jag ser i backspegeln och tänker på hur mitt liv såg ut förra gången jag var här... För två år sedan... Ja då får jag nästan nypa mig i armen för att förstå att det faktiskt är sant... Jag lever idag ihop med samma kvinna som jag åkte hit med då... Och vi hade knappt hunnit träffats innan vi åkte den gången... Idag lever vi tillsammans i en relation som fungerar hur bra som helst... Någonting som jag knappt trodde var möjligt för två år sedan... Och inte nog med det... Jag vill också påstå att jag är en mycket tryggare person idag... Ja ibland så är det bra att titta i backspegeln och förstå ur bra jag har det... Och så länge jag fortsätter den drogfria vägen... Ja då kommer det bara att bli ännu bättre... Hur det nu är möjligt.
.
Jag lever min dröm.
.
Jag vill tacka alla er som hjälpt mig på vägen... För ensam hade jag inte klarat av det... Då hade jag fortfarande levt i mitt egna lilla fängelse mellan mina öron... Och det vore ju synd... För livet är ju så mycket större än så.




Kommentarer :

#1: josefine

hej, ville bara kika in och önska dig ett gott nytt år :)

Svar: Tack... Och gott nytt år till dig min vän... Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :