Internet...

... Är inte det bästa här.
.
Märker att jag är rätt bortskämd när det gäller min uppkoppling på nätet... Detta trots att jag många gånger har klagat över uppkopplingen hemma i Brännebassalt... Med perspektivet från Matahari där vi nu bor så är nätet i Brännebassalt superblixtsnabbt... Kanske vill de högre makterna att vi ska träna vårt tålamod för här är det minst sagt trögt... Och vän av ordning kanske tycker att det inte ska störa någon som är på semester... Men faktum är att jag inte ä ensam om att vara van vid att ständigt vara uppkopplad... För precis som hemma så sitter de flesta människor och tittar ner i sina mobiler även här... man kan väl tycka vad man vill om det men så ser världen ut idag... Och jag är inget undantag... Jag är van vid att kunna koppla upp mig...var och när som helst på dygnet,
.
Även det enklaste boendet har oftast fritt WiFi.
.
Just nu så surfar jag på ett indonesiskt simkort... Funkar hyfsat förutom där jag befinner mig just nu... Bara att få iväg denna blogg är ett äventyr... 

Kommentera inlägget här :