Tillbaka...

... Vid resans start.
.
För exakt två år sedan satt jag och min älskling och käkade vår första frukost på Bali... Då kände vi knappt varandra... Nu är vi förlovade... 
.
Bali är en magisk ö.
.
Precis som för två år sedan så är det en varm och solig dag när vi nu sätter och käkar en dansk frukost på vårt hotell... Och om en liten stund så drar vi ner till stranden och ser om våra än så länge lite bleka kroppar tål solen... Och jag bara njuter av att få känna sommarvärmen igen... Från ett kallt och blåsigt Sverige till ett varmt och soligt Bali... Tillsammans med kvinnan i mitt liv... Förra gången var det nog bara jag som visste det men efter en minst sagt intensiv månad på Bali lyckades jag till slut övertyga henne om den saken... Man måste ju trots allt vara två för att bli ett par.

Kommentera inlägget här :