Ännu mer...

... av allt.
.
Snackade med en kompis igår... vi pratade om det här om att aldrig få nog... någonting som jag som beroende lider av... märkte det när jag plockade upp det här med rökningen igen förra året... allra helst när jag tog beslutet om att röka mina sista cigg på flygplatsen innan jag flög hem... herregud... här kan vi snacka om att kjedjeröka... i den lilla buren där rökarna fick sitta och skämmas så tryckte jag först i mig 4 stycken marlboro i sträck... för att omedelbart fortsätta med tre stycken hemmarullade balicigg i samma svep... det var och är fortfarande de senaste ciggen jag rökt och jag minns känslan efter mitt kjedjerökande... hur jag fortfarande inte var nöjd utan bara ville ha mer.
.
Min senaste cigg för lite drygt ett år sedan på Bali flygplats...
.
Jag vet idag att jag inte nöjer mig med en... och att tusen inte är nog... och jag tror att det gäller ganska mycket i mitt liv... jag vill nämligen allt som oftast ha mer... av allt.
 

Kommentera inlägget här :