Jaha...

... så var det vardag.
.
Julledigheten är över för det här året höll jag på att skriva... men det är inte sant... julen 2014 är ju fortfarande väldigt långt borta... men förra årets julledighet är över och vardagen knackar på dörren igen... och helt ärligt så undrar jag vad ledigheten tog vägen... det sa bara "swich" så var den över... men, men... tiden går fort när man är lycklig... och lycklig är jag eftersom jkag har det så himla bra med det mesta i mitt liv nu för tiden... livet som en drogfri narkoman är bättre än vad jag någonsin vågade drömma om... så här med facit i min hand så kan jag inte låta bli at undra varför jag väntade så länge med att välja detta sättet att leva... allting är ju bättre än var det någonsin varit... precis allting... men okej... det kanske är så i livet överhuvudtaget... att det hela tiden blir bättre... och bättre... och bättre.
.
Jag gillar livet... och livet gillar mig.
.
I vilket fall som helst så har jag för avsikt att göra 2014 till ännu ett drogfritt år för min del... det verkar helt klart att vara ett väldigt vinnande koncept... sen har jag ju en hel del andra mål också... men det får vi ta när det kommer till skott... spännande är det i alla fall... och jag känner hur mycket jag gillar mitt eget liv... och hur mitt liv gillar mig.
 

Kommentera inlägget här :