Nu snöar det...

... i Brännebassalt.
.
Snackade med min vän i Trysil i förrgår... han berättade om att de hade fått pudersnö i mängder och nämde något om en helt fantastisk skidåkning... och det tog inte lång stund för mig att bestämma mig för att åka upp och hälsa på honom... så på tisdag åker jag och min kollega upp till Norge i några dagar... tre dagars rastning av min bräda och jag håller tummarna för att få prova på att åka i lite pudersnö... och det ser onekligen ganska lovande ut på väderprognosen.
.
Det ska bli skoj att få åka bräda i några dagar... och är man bara drogfri så är allt möjligt.
.
Tittade precis ut genom dörren här hemma... och sent om siders så ha det då börjat snöa här hemma i brännebassalt också... äntligen... jag vill ju ha lite vinter innan det blir vår... och det är verkligen en gåva att kunna åka iväg några dagar med min bräda... och ytterliggare ett bevis på att så länge jag struntar i peta i mig den första drogen och håller mig drogfri... så kan jag göra precis vad jag vill.
 

Kommentera inlägget här :