Puder...

... hade varit shysst.
.
I eftermiddag så åker jag till Trysil för att åka lite bräda i några dagar... och jag håller tummarna för att det ska finnas lite pudersnö kvar till oss... fick ju rapporter om helt magisk skidåkning på fjället i förrra veckan... tog ett snabbt beslut om att ta min bräda och åka upp för att kanske få en möjlighet att testa åka i pudersnö... men hur det nu än blir med det så ska det bli skoj att vara på fjället i några dagar.
.
Detta var en av bilderna som fick mig att ta ett snabbt beslut om att åka till fjället.
.
En av de största gåvorna med ett drogfritt liv är den frihet som jag fått... jag kan göra precis vad jag vill idag... och till skillnad från mitt aktiva liv så stannar det inte vid en massa snack... utan jag har skapat möjligheter att förverkliga mina drömmar... grejen är väl mest att jag själv kan sätta hinder för mig själv... tro att jag inte riktigt är värd att leva ett så rikt liv som jag lever... fast jag mycket väl vet att jag förtjänar att ha det hur bra som helst... innan vi åker till Norge idag så har jag ett möte där jag tänker be om hjälp med ett annat projekt som jag vill genomföra... ett projekt i mitt jobb som jag tror på... men behöver lite hjälp för att kunna (våga) genomföra... och bara en sådan grej... att kunna be om hjälp... det är stort för mig.
 

Kommentera inlägget här :