Faller fritt...

... ca. 60 cm.
.
Jo det är sant... jag hade i natt ett fritt fall på ca. 60 centimeter... från sängen rakt ner i golvet... och jag vaknade upp en smula förvånad... i morse berättade min partner att hon hade drömt om att jag trillade ur sängen och jag kunde genast rätta henne och berätta att det inte var en dröm... jag hade faktiskt trillat ner från sängen... tack och lov så händer inte detta varje natt... rättare sagt i stort sett aldrig... hade det varit så så hade vi nog fått bygga om sängen... detta var väl inte hela världen fast jag kan ändå inte låta bli att undra lite om vad jag drömt som fick mig att trilla ner... eller det kanske jag inte ens vill veta.
.
Snart dax att hissa strandflaggan för ännu en fantastisk dag på Tylösand.
.
Detta var allt som jag hade att berätta om denna dagen... dagarna på Tylösand rullar på... vi är inne på fjärde veckan som bjuder på en värmebölja utan dess like... igår så skapade vädret en liten tornado på stranden som slet med sig massa parasoll och vårt beachvolleynät... viss dramatik men inga större skador... men lite spännande var det allt... kanske var det tornados jag drömde om i natt?
 

Kommentera inlägget här :