Förlovade...

... till slut.
.
Jag tvivlade inte för en enda sekund när jag först la märke till kärleken i mitt liv... henne skulle jag bara ha... vad hon tänkte har jag inte en aning om mer än att hon trodde att det var en väldigt förvirrad nykommling som hade trillat in på mötet där hon skulle tala... att det var killen jag hade tagit dit och inte jag som var nykommlingen hade hon ingen aning om... men jag visste vad jag ville... och eftersom det jag önskar nu för tiden i min drogfrihet är fullt möjligt så hittade jag på alla möjliga anledningar att vara nära denna underbara tjej... det blev en hel del "hängrökning" (det är att hänga med och röka även om du inte röker själv) och till slut så hittade vi något spel på mobilen som gjorde att vi kunde ha fortsatt kontakt... spelet blev till sms... sms blev till en date i Göteborg... och efter det så... tro det eller ej... åkte vi till Bali och lärde känna varandra under en intensiv kärleksfylld månad... sen tog det inte så lång tid innan vi flyttade ihop... och på den vägen är det... idag har vi förlovat oss... så jag det stämmer... ALLT vi önskar är möjligt... precis ALLT... och därför är jag idag en väldigt lyckligt Lottad kille.
.
Allt är möjligt när man lever ett drogfritt liv... men kan t.o.m. hitta en livskamrat att älska i nöd och lust.
 
.
 

Kommentarer :

#1: suzanne

Va fint <3 och vad Sant <3 Grattis <3

Svar: Tack
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :