Fotboll...

... fotboll, fotboll.
.
Det är bara några få matcher kvar nu på fotbollsVM... och ikväll så har vi bokat bord på O`learys inne i Halmstad för att se på Brasilien - Tyskland och samtidigt passa på att käka en bit mat innan matchen... spännande, spännande och personligen så hoppas jag att Brasilien vinner... för de vill jag mer än gärna se i en final... helst mot Holland som jag faktskt tror har en bra chans att kunna slå ut Argentina.
.
Jag har lite motvilligt kommit att förstå att det kan spelas bra fotboll även när inte Zlatan är med.
.
Visst hade det varit skoj om Zlatan också hade kunnat vara med i detta VM... men jag måste erkänna att det bjuds på bra underhållning ändå... och om vi ska vara helt ärliga så kanske inte Sverige riktigt platsar bland de bästa länderna längre... en världsstjärna räcker inte... se bara på Brasilien som är tvugna att klara sig utan två världstjärnor idag... men jag tror att de kan vinna ändå.

Kommentera inlägget här :