Lååååång resa...

... hem.
.
Så sitter vi då i bilen igen... en lång resa från Kramfors genom ett somrigt Sverige ligger framför oss... känner mig faktiskt inte så där flippat konventbakis efter att ha tillbringat helgen bland tillfrisknande beroende på ett väldigt lugnt och avslappnat Svanö... mest bara rätt lugn och lite behagligt avslappnad... kan bero på att jag inte springer omkring så himla mycket nu för tiden utan mest sitter stilla och låter livet komma till mig... betydligt behagligare om jag får säga det själv... och fortfarande lite ovant.
.
Sverige är ett stort land... och det känns bra att ha gjort en resa upp i landet och träffat fiNA vänner.
.
Vi har alla i bilen talat på konventet och jag kan bara säga att det gick hur bra som helst... att buskarna redan brinner när jag ser alla dessa människor som valt att leva drogfritt gör inte saken sämre... det är gött att hänga med vinnarna.
 

Kommentera inlägget här :