Myggfångaren...

... servad.
.
Vår myggfångare har strulat lite och stängt av sig lite då och då den senaste tiden... och så kan vi ju inte ha det... så idag så har jag servat den... gjort rent efter alla konstens regler (läst instruktionsboken) och bytt patronen som ska locka till sig knotten... nu håller vi tummarna för att den ska funka åtminstonde tills gasolen tar slut... i vilket fall som helst så verkar det som den fungerar över förväntan... vi kan sitta ute utan att bli uppätna och jag vill ju tro på att det beror på denna fantastiska maskin... vi får väl se framtiden an... i vilket fall som helst är det skönt att kunna vistas utomhus i Brännebassalt även på sommaren.
.
Det är skönt att kunna sitta utomhus och njuta av lugnet i Brännebassalt utan att bli uppäten.
.
Känner också att det är skönt att få vila upp sig lite efter en vecka på Tylösand... visst är det helt fantastiskt att kunna tillbringa dagarna nere på stranden i alla väder men det tar på krafterna... lite träningsvärk efter att ha kört yoga i fem dagar har jag också... men är samtidigt oerhört tacksam över det liv som jag har... jag är i sanning en väldigt lyckligt Lottad kille.

Kommentera inlägget här :