Sista...

... veckan på stranden.
.
Så var det då "bara" en vecka kvar på VågaVa go beach för detta året... och jag vet väl inte riktigt vad jag känner inför det faktumet... en sida i mig vill ju att detta projektet ska fortsätta i all oändlighet samtidigt som jag kan känna att det ska bli lite skönt att få vila upp sig lite... för säga vad man vill... det tar på mina krafter att hänga på stranden i fem veckor... mycket frisk luft, bad och massor av sol tar ut sin rätt på min åldrande kropp... för även om jag är rätt nöjd med min fysiska status så känner jag av att jag blir allt äldre... som man brukar säga... "jag är inte 20 år längre"... ofattbart men sant.
.
Det blev några yogapass även detta år fast jag oftast var ensam...
.
Yogan på stranden funkade bra till en början... men den senaste veckan så var de lite si och så... det kan vara nog så svårt att få till en rutin och tyvärr väldigt enkelt att bryta den... men va fan... det kan jag leva med... i vilket fall som helst så är yoga ett ypperligt redskap för att mjuka upp en stel kropp... kände tydliga resultat efter några få dagar... lite vigare... starkare... och lugnare.
 
 

Kommentera inlägget här :