Till slut så vann då...

... Tyskland.
.
Jaha... det är väl inte så mycket att säga om det... Tyskland är utan tvekan värdiga vinnare av fotbolls-VM 2014... inget snack om det saken... och även om jag själv personligen höll på Argentina i finalen så lyfter jag på hatten för tyskarnas sätt att spela boll... de vågade satsa på sitt eget spel även i finalen och det visade sig vara ett vinnande koncept även om det satt lång inne.
.
Annars så är det vardag igen... och vecka tre nere på Tylösand ligger framför oss... även om det för min skull innebär en liten kortare vecka eftersom vi ska åka till Svanö på konvent redan på torsdag... fast jag är helt övertygad om att mina fantastiska kolleger fixar strandlivet hur bra som helst utan mig i några dagar... vi är ju ett himla bra gäng på VågaVa som ställer upp för varandra i alla väder.
.
Tre veckor till kommer vi på VågaVa att vara på Tylösand... och njuta av sommaren på stranden.
 

Kommentera inlägget här :