Vilken fantastisk...

... dag.
.
En helt ljuvlig dag på Tylösand... möjligtvis lite väl varmt i sanden men vem kan klaga på en sådan här underbar sommardag när man ligger på stranden... och jag kan inte annat än rekomendera er att att komma ner och hälsa på hos det sköna VågaVa-gänget... vi som bryr oss om varandra och blandar allvar med skämt mellan de otaliga doppen i det salta havet... det var en risktagning att inte smörja in mig med solskyddsmedel idag men... peppar, peppar... jag verkar ha klarat mig från att bränna mig även denna dag... även om det var nära... tur att jag inte har tålamodet att ligga helt still och jaga de ultravioletta strålarna för då vete tusan hur det hade gått... okej lite "mullebränna" har jag väl fått men inte så farligt... vi har ett roteringssystem som gör att vi inte sitter på samma ställe hela spelet... kalla det gärna för erfarenhet... dyrköpt erfarenhet får jag väl lov att tillägga.
.
Vi var inte direkt ensamma på stranden idag... vilket jag mer än väl kan förstå.
 

Kommentera inlägget här :