Bali...

... återkomsten.
.
Nu har vi bokat en resa till Bali... för mig och min älskling så är det lite speciellt eftersom det var där som vi lärde känna varandra för två år sedan... det ska bli så himla skoj att åka ner dit igen... denna gången flyger vi t.o.m. tillsammans och inte i olika plan vilket känns himla bra... och jag kan inte låta bli att förundras över hur fantastiskt livet som drogfri kan bli... bara detta att kunna planera en resa om ett halvår... för att inte tala om att våga släppa in en annan människa i mitt liv... det är stort för mig ska ni veta... och Bali betyder hur mycket som helst för mig eftersom det var där det hände... och att åka tillbaka dit tillsammans två år senare (exakt på dagen) är ju bara hur häftigt som helst.
.
Det ska bli hur underbart som helst att få komma tillbaka till Bali och njuta av lugnet på Matahari.
.
Det känns bara hur bra som helst att resa iväg några veckor till vintern... på en kärleksemester med min finaste fina fru... jag är lyckligt Lottad.
 

Kommentarer :

#1: Eva Trygg

Det kanske slutar med att du kommer hem med en fru på riktig
denna gången. ;-)

Svar: Vem vet ;-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :