Gullbrannakonventet...

... är verkligen speciellt.
.
Så kom den då till slut... solen... kanske berodde det på alla solhälsningar som vi gjorde nere på stranden... vem vet... i vilket fall som helst så var det himla trevligt att sitta i solen och hänga i solskenet tillsammans med alla dessa fina vänner som jag lärt känna i min drogfrihet... och det är inte utan att det alltid känns en smula vemodigt när konventet tar slut... men trots detta kan det faktiskt vara skönt att få komma hem och ta det lite lugnt efter en intensiv långhelg... nu sitter jag här med en behaglig känsla av att ännu en gång fått uppleva privilegiet av att tillhöra en kärleksfull gemenskap... förvisso en gemenskap med många åsikter och högt i tak... för det ska gudarna veta... det finns många åsikter... vilket väl bara är bra... en sak är vi i alla fall rörande överens om... och det är att det funkar att leva ett drogfritt liv... ja inte bara funkar... att leva drogfritt har för mig visat sig vara nbättre än vad jag någonsin har vågat drömma om... och inte nog med det... resan bara fortsätter... det blir bara bättre och bättre hela tiden.
.
En tidig morgon på stranden i Gullbranna... snacka om att jag är fri att göra vad jag vill... varje dag.
.
Så jag vill passa på att tacka alla er som kommer ner/upp till oss i Halmstad och gör detta fina konventet möjligt... tillsammans kan vi göra precis vad vi vill... överallt... jag längtar redan efter nästa års konvent...  som blir ett 10-års jubileum.
 

Kommentera inlägget här :