Bästa...

... Någonsin.
.
Jag hade några fantastiska dagar för några veckor sedan här uppe i Trysil... Off-pist i djup lössnö... Och jag var i det närmaste lyrisk över att ha fått uppleva sådan brädåkning... Nu är det helt annorlunda förhållande... Och jag trodde nog allt att det inte skulle gå att åka utanför pisten... Stenhård skare är ju inte det bästa underlaget... Men dra på trissor... Vårsolen mjukade upp backarna idag... Så till den grad att det gick att styra brädan och testa lite off-pist igen... Och tro mig när jag säger magiskt... Några helt underbara åk och ännu en gång har livet visar mig att det finns så mycket att uppleva om jag bara vågar ta för mig... Idag är det lätt att känna tacksamhet... Jag är sannerligen en väldigt lyckligt Lottad kille.
.
Livet har mycket att erbjuda... 


Kommentera inlägget här :