Det tar på...

... krafterna.
.
Jag är inte 20 år längre... hur svårt jag nu än har att acceptera detta faktum så hjälper mig min fysiska kropp att förstå hur det egentligen ligger till... kan ju inte direkt säga att jag studsade upp ur sängen nu i morse... nä nä... hela min uppenbarelse skriker åt mig att ta det lite lugnt... jag lyssnar... säger åt mig själv att så är fallet... och beslutar mig för att göra så... ta det lugnt alltså... sen... imorgon... för jag ska bara... fixa en grej först.
.
Jag är verkligen tacksam över mitt liv idag... att leva drogfritt är bättre än bäst.
.
Nu för tiden så är jag inte trött för att jag gör några "dåligheter"... nä idag känner jag mig lite sliten av en god anledning... för jag är med och gör service i en gemenskap där vi räddar livet på varandra... inte fy skam om jag får säga det själv... och om jag just nu är lite trött så vet jag att denna helgen kommer att ge mig massor av energi till slut... för i vår gemenskap är vi alla vinnare.
 

Kommentera inlägget här :