Sista dagen...

... I backarna.
.
Det har snöat inatt... Och jag hoppas att vi får en fin sista dag i backarna trots att det blåser en hel del utanför hotellfönstret just nu... Det är väl bara att hålla tummarna för att liftarna tar mig dit jag vill för i övrigt så är det ännu en solig dag som väntar oss... Annars så är min reflex över denna dag bl.a. att min kropp gillar att röra på sig... Visst gör det ont både hör och där men det gör inte så mycket... Är det någonting jag borde göra annorlunda till nästa år så är det att träna mer innan jag åker hit... Helst på regelbunden basis kan jag förstå eftersom min kondis är under all kritik... Och jag märker ju hur mycket bättre det går för min åkning när jag har lite ork kvar.
.
En sista dag i vinterlandet innan jag åker till våren...
.
En annan sak som jag fått med mig från denna resan är att det alltid är någon mening med att göra det där lilla extra... Ett extra möte... En extra kram... Ett extra utsträckt hand... En liten extra påminnelse till mig själv om vilken lyckligt Lottad kille jag är... Och att jag också har någonting att ge bort... En extra gång.


Kommentera inlägget här :