Att representera...

VågaVa.
.
Vi var ute och letade efter en lokal igår... och efter att ha besökt hyresvärdar så slås jag över hur enkelt det är att reprensentera VågaVa... visst har jag fortfarande en hel del att lära över hur man presenterar vår verksamhet på bästa sätt... men... och det är väl ändå det viktigaste av allt... jag har verkligen någonting helt unikt att presentera... VågaVa har vuxit till någonting helt fantastiskt och det känns som en ära att få vara denna fina organisations repensentant... jag är mycket stolt över vad vi tillsammans lyckats åstakomma.
.
VågaVa har blivit en både vacker och värdefull förening.
.
Vi sitter nere i vår väldigt trånga källare i Halmstad... har våra morgonmöte och en viss struktur... en salig blandning av människor... och när jag hör Arbetsförmedlingens repensentant säga att han känner sig välkommen och att han slås av den kärleksfulla och välkommnande atmosfären så förstår jag vilket kanonjobb vi gör... att vi räddar livet på varandra har jag redan förstått... men ibland så blir man lite "hemmablind" och tar den kärleksfulla stämmningen för givet... då är det skönt att få lite input från en tillfällig besökare... som bara bekräftar att jag har på fötterna när jag är ute och repensenterar vår helt fantastiska förening... det är inte jag som är VågaVa... VågaVa är vad VI tillsammans gör det till... och VI gör ett grymt bra jobb.
 

Kommentera inlägget här :