Kavaj...

... och jag,
.
Vi hänger med våra vänner på behandlingsenheterna i Halmstad, Kalmar, Karlskrona och Kristianstad i dagarna två... det är ett litet projekt där brukorganisationerna och behandlingsenheten i Halmstad får presentera sig och berätta lite om våra verksamheter och hur vi samarbetar... ett mycket lovärt projekt som visar på vinsterna av att använda sig av brukarorganisationer i missbruksvården... Igår så var vi på en rundvandring och besökte UAE (utrednings och akutenheten) de två länkorganisationerna och VågaVa... det hela avslutades med en middag på Svea och det var där som jag och min kollega tog ett beslut om att klä upp oss i kavaj och slips... ett mycket intressant och minst sagt roligt beslut... och tro mig när jag säger att vi gjorde succé.
.
Det kändes bara så himla rätt att klä upp sig till en middag... och jag var mycket nöjd med resultatet.
.
Det kändes bara så rätt att klä upp sig för en gångs skull... och jag bara längtar efter att få använda mig av min kavaj igen... för jag kände mig faktiskt riktigt bekväm i min nya kläder... vem kunde tro det för några år sedan... det är skönt att känna hur jag förändras... eller ska vi säga... utvecklas... jag vill kalla det för vuxenpoäng. 
 

Kommentera inlägget här :