Att kunna lata...

... sig.
.
Det är himla skönt att inte göra någonting mer än att ligga på soffan och kolla på TV-serier en helg... att slippa känna en massa krav på att fixa ditten och datten... och jag behöver verkligen lata mig efter en veckas intensivt arbete på VågaVa... man kanske kan tycka att det inte skulle ta så mycket på krafterna eftersom jag ju inte jobbar så himla mycket rent fysiskt... men att vara engarerad tar på krafterna... jag blir helt enkelt himla trött av att göra det jag brinner för... samtidigt som jag är tacksam över att få jobba som jag gör... tillsammans med ett så härligt gäng där vi bryr oss om varandra... men helt ärligt... det är skönt med lite ledigt... ladda batterierna... utan att känna rastlösheten komma krypande... ta mig fan... jag har lärt mig att sitta still... skönt.
.
Att göra ingenting är också att göra någonting.
 

Kommentera inlägget här :