En favorit...

... i repris.
.
Idag så är jag på väg till Apelrydskolan i Båstad för att föreläsa... och jag måste få lov att säga att jag blev himla glad när de ringde mig och frågade om jag ville komma... har ju varit stamgäst där i hur många år som helst tidigare och jag gillar verkligen den skolan... jag har några ställen som jag brukar besöka regelbundet med min föreläsning och som ligger mig varmt om hjärtat... Apelrydskolan är ett av dessa guldkorn... det finns några till där jag träffat människor som kommit att betyda någonting för mig... människor som satt spår i mig... och det är en gåva att få träffa dessa personer som kommit att lära mig så mycket... och visar mig hur viktigt det är för mig att flytta ut från de 12 centimetrarna mellan mina öron där jag tillbringar en hel del av min vakna tid... ut i verkligheten där det "riktiga" livet hela tiden pågår... det är ju där jag kan utvecklas och hitta mitt sanna jag.
.
Jag gillar verkligen att vara ute och föreläsa... och träffa människor som ger mig massor.
 
 

Kommentarer :

#1: apelrydare

jag var på din föreläsning och blev helt ställd!! du var så jäävla bra på att föreläsa och så söt blev förfan lite kär. puss du är vacker och värdefull! kram

Svar: tack
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :