Fullt...

... mellan öronen.
.
Just idag så känner jag inte att jag har någon som helst lust att skriva på denna blogg... inte så att det är helt tomt i huvudet utan snarare tvärtom... alldeles för många tankar är en bättre beskrivning... och det skulle nog bli ganska rörigt om jag försökte få ner alla dem i ord på min blogg... samtidigt som jag känner att vissa saker ska det inte bloggas om... jag har ett (tro det eller ej) privat liv också... och att skriva ner allting på FB eller på en blogg tror jag inte på... det riktiga livet finns inte på nätet... det riktiga livet pågår ständigt runt omkring oss och ibland så är det nog trots allt bäst att ta del av det... leva här och nu... ta sig tid att låta tankarna mellan öronen stanna där ett litet tag extra... och tänka efter... före.
.
Idag så ska jag stanna upp lite... andas och ta mig tid till eftertanke.
 
 

Kommentera inlägget här :