Tråkig...

... och trött.
.
Det närmar sig en mycket välbehövlig semester för min del nu... och gudarna ska veta att jag behöver det... det har varit en intensiv höst och jag känner att jag behöver ladda mina batterier... som det är nu så känner jag mig mest bara trött och tråkig... har inte alltför mycket energi i min numera lite äldre kropp... inte så att det stör mig så himla mycket egentligen men det är ändå märkbart... så några veckor på Bali kommer inte att sitta helt fel... att ligga på stranden och låta solen fylla på mina reserver samtidigt som jag inte behöver känna några som helst krav på att göra någonting överhuvudtaget... möjligtvis ett och annat dyk bland korallreven när jag har lust... och det räcker ju att ta på sig cyklopet och ta några steg ut i vattnet för att uppleva detta på Gili Air.
.
Det ska bli skönt att få tillbringa några veckor på Bali med min älskade.
.
Nu är det inte hela världen att känna sig lite tråkig och trött... det är ju inte så att jag lider av det dygnet runt... jag känner nog mest av att jag inte pallar det intensiva någon längre tid... blir mest bara otroligt trött efter att ha varit engagerad i några timmar... och när jag då kommer hem efter en dag på jobbet så finns det inte så mycket energi kvar i mig längre... och då kan jag bli trött på att vara trött och känna mig en smula tråkig... strunta i att gå på det där mötet som jag egentligen skulle gå på och bara slänga mig framför TV:n och lata mig... vilket jag i.o.f.s. gillar att göra när jag är trött... och jag uppskattar att jag har möjligheten att få att vara lite tråkig mellan varven... jag behöver det... och helt ärligt... det kan vara rätt skönt ibland att göra ingenting.
 

Kommentera inlägget här :