Drogfri...

... idag också.
.
Idag så har jag bestämt mig för att vara drogfri oavsett vad som händer... det är så enkelt jag gör det... och på det viset så har det blivit en himla massa dagar i rad nu... närmare bestämt exakt 6005 dagar... en dag i taget... de flesta dagar så tänker jag inte ens på det... att leva drogfritt är idag ett naturligt tillstånd för mig... jag behöver gå på min möten för att påminna mig om vart ifrån jag kommer... känna att det inte är en självklarhet och få den härliga känsla av djup tacksamhet över hur mitt liv ser ut idag... det är ju minst sagt helt annorlunda om man jämför med hur det såg ut när jag var en aktiv alkolist och narkoman... ALLT har blivit bättre... och inte så lite bättre heller... skönt att vara fri... att inte behöva peta i sig en massa kemikalier för att fungera... ja, idag så drömmer jag inte bara om ett liv värt att leva... idag så lever jag min dröm.
.
Att leva drogfritt innebär friheten att kunna göra precis vad jag vill var som helst... när jag vill.
 

Kommentera inlägget här :