Skägget...

... ska trimmas.
.
Idag så har jag beställt tid hos barberaren... nu för tiden går det alldeles utmärkt att göra det via nätet... så den 9 oktober så ska mitt skägg trimmas... spännande att se hur det kommer att bli... nu har ju inte jag så himla mycket skägg men jag har ändå tillit till att barberaren fixar till det på bästa sätt... jag brukar inte ha så himla mycket egenvilja när jag besöker frisören... eller rättare sagt på den tiden då jag besökte frisörer för numera så har jag så kort hår att jag fixar det själv med lite hjälp av en trimmer och min älsklings flinka fingar... men i vilket fall som helst så tror jag nog att en barberare vet mycket bätre än jag hur jag vill ha det... han är ju trots allt proffs på skägg.
.
Kanske vaknar jag upp helt renrakad efter ett besök hos barberaren... vem vet?
.
Jag tycker att mitt liv har blivit betydligt enklare när jag vågar lämna över vissa beslut till de som kan bättre... förr i tiden hade jag inte den tilliten och var tvungen att kunna allt själv... det blev inte alltid så himla bra.
 

Kommentera inlägget här :