Det är svårt...

... att tänka på något annat.
.
Att fokusera på att leva rökfritt tar mycket energi... det finns inte så mycket tid att tänka på någonting annat direkt... men jag har hopp om att det värsta snart är över... dagen igår kändes i alla fall en liten smula lättare än dagen före... för den var faktiskt riktigt hemsk... nu är jag inne på femte dygnet och det finns inte längre någon återvändo... har jag fixat det så här långt så är det ju bara att köra... förhoppningsvis så kommer jag att kunna fungera tillfredställande i mitt övriga liv också... det är väldigt önskvärt för jag ska ju iväg och föreläsa både idag och imorgon.
.
Peppar, peppar... fortfarande rökfri och inne på mitt femte dygn nu.
 

Kommentarer :

#1: Gunilla

Heja, heja.
Bra att du skall göra andra saker, inte bara det vanliga. Bort med rutinerna. Börjar du känna nya dofter? Gå runt och lukta på saker.......
Svårt att hålla händerna i styr, något litet hantverk? Lär dig sticka eller spela fiol, något där bägge händerna är upptagna.
Heja, heja
Gunilla

Svar: Jag är nog lite konstig 😉... Ställer mig gärna och hänger med rökarna när de tar en cigg... Funkar bra för mig... Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :