Ingen lust...

... alls.
.
Ibland så kan det vara lite svårt för mig att få rumpan ur vagnen och göra det som jag bestämt mig för att göra... som idag... om några timmar är det ett konventkommitémöte nere i Halmstad inför vårt årliga Gullbrannakonvent... och helt ärligt så har jag ingen större lust att åka in till stan just nu... men jag kommer att göra det ändå... och jag vet samtidigt att det är någonting jag kommer att må bra av att få gjort... så klart... visserligen så hade det varit himla skönt att få en dag i morgonrocken efter en minst sagt intensiv vecka... men... jag är en kille att lita på och eftersom jag lovat att infinna mig i Halmstad så gör jag det enkelt... åker direkt dit utan att passera gå... svårare än så behöver det inte vara.
.
Det blir inget konvent och yoga på stranden i Gullbranna om ingen ställer upp och gör service.
 

Kommentarer :

#1: Gunilla

Bra.......även om du kommer igång i sista minuten, för att det tar emot.......när du väl är där kommer det att kännas bra. I morgon kan du nog gå runt och mysa i morgonrocken........
Pussa lite på min lillasyster från mig.

Svar: Att göra det som jag inte vill göra brukar vara att prenumerera på ett gott mående ;-).
peter

skriven

Kommentera inlägget här :